- Konsultacja psychologiczna
- Terapia psychologiczna
Pani Dobromiła zamiłowanie do pracy z dziećmi wyniosła z domu rodzinnego. Pochodzi z rodziny nauczycielskiej. Determinację do pracy z dziećmi pokazuje jej ścieżka edukacyjna. Ukończyła Studium Nauczycielskie (wychowanie przedszkolne) i studia na wydziale pedagogicznym Uniwersytetu Szczecińskiego (pedagogika wczesnoszkolna). Podyplomowo studiowała logopedię i neurologopedię. Pani Dobromiła jest także specjalistą Wczesnego Wspomagania Rozwoju. Jest logopedą i neurologopedą oraz nauczycielem wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Pracowała jako nauczyciel wychowania przedszkolnego. Przez 2 lata pracowała jako nauczyciel w grupie dzieci z obciążeniami genetycznymi i jako pedagog wspomagający logopedę przedszkolnego w Przedszkolu Specjalnym w Bonn (Niemcy). Prowadząc własną działalność, współpracowała z placówkami przedszkolnymi w zakresie profilaktyki, diagnozy, terapii logopedycznej dzieci w wieku 2-7 lat, obejmowała opieką neurologopedyczną pacjentów z rozszczepem podniebienia w ramach współpracy z Fundacją Rozszczepowe Marzenia. Z pacjentami dorosłymi z chorobami neurologicznymi prowadziła terapię neurologopedyczną szpitalną i kontynuującą. Zdolności pedagogiczne i umiejętność pracy z dziećmi o różnorodnych potrzebach edukacyjnych sprawiają, że Pani Dobromiła szybko nawiązuje wspaniały kontakt terapeutyczny ze swoimi pacjentami.
W Poradni INSPIRACJA zajmuje się profilaktyką wad wymowy, diagnostyką i leczeniem wad wymowy. Prowadzi terapię neurologopedyczną z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy i zaburzeniami rozwoju mowy oraz z dziećmi wymagającymi wsparcia rozwojowego. Wykorzystuje elementy logorytmiki w codziennej terapii indywidualnej i grupowej.
Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w przedszkolu i szkole, jako nauczyciel i logopeda. Pracowała w przedszkolu terapeutycznym dla dzieci autystycznych; na turnusach rehabilitacyjnych z dziećmi ze spektrum i z zespołem Downa. Poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach, webinariach i warsztatach.[/vc_column_text]
Pani Dobromiła zamiłowanie do pracy z dziećmi wyniosła z domu rodzinnego. Pochodzi z rodziny nauczycielskiej. Determinację do pracy z dziećmi pokazuje jej ścieżka edukacyjna. Ukończyła Studium Nauczycielskie (wychowanie przedszkolne) i studia na wydziale pedagogicznym Uniwersytetu Szczecińskiego (pedagogika wczesnoszkolna). Podyplomowo studiowała logopedię i neurologopedię. Pani Dobromiła jest także specjalistą Wczesnego Wspomagania Rozwoju. Jest logopedą i neurologopedą oraz nauczycielem wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Pracowała jako nauczyciel wychowania przedszkolnego. Przez 2 lata pracowała jako nauczyciel w grupie dzieci z obciążeniami genetycznymi i jako pedagog wspomagający logopedę przedszkolnego w Przedszkolu Specjalnym w Bonn (Niemcy). Prowadząc własną działalność, współpracowała z placówkami przedszkolnymi w zakresie profilaktyki, diagnozy, terapii logopedycznej dzieci w wieku 2-7 lat, obejmowała opieką neurologopedyczną pacjentów z rozszczepem podniebienia w ramach współpracy z Fundacją Rozszczepowe Marzenia. Z pacjentami dorosłymi z chorobami neurologicznymi prowadziła terapię neurologopedyczną szpitalną i kontynuującą. Zdolności pedagogiczne i umiejętność pracy z dziećmi o różnorodnych potrzebach edukacyjnych sprawiają, że Pani Dobromiła szybko nawiązuje wspaniały kontakt terapeutyczny ze swoimi pacjentami.
W Poradni INSPIRACJA zajmuje się profilaktyką wad wymowy, diagnostyką i leczeniem wad wymowy. Prowadzi terapię neurologopedyczną z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy i zaburzeniami rozwoju mowy oraz z dziećmi wymagającymi wsparcia rozwojowego. Wykorzystuje elementy logorytmiki w codziennej terapii indywidualnej i grupowej.
W Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie ukończyłam studia licencjackie z zakresu pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Studia magisterskie z zakresu pedagogiki specjalnej ukończyłam na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. W Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej ukończyłam dwustopniowy kurs z zakresu terapii i diagnozy Integracji Sensorycznej. Nadal podnoszę swoje kwalifikacje- obecnie szkolę się wg metody MNRI w Międzynarodowym Instytucie dr Svietłany Masgutowej. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam pracując m. in. w szkole podstawowej i przedszkolu. Prywatnie jestem mamą dwóch wspaniałych chłopców. Zarówno w pracy zawodowej jak i w relacjach z własnymi dziećmi kieruję się zasadą bliskości, podmiotowości i szacunku dla dziecka.