-
Mgr Magda Aniszewska
-
Mgr Katarzyna Zygner
Pani Kasia jest absolwentką Akademii Medycznej w Warszawie, gdzie ukończyła studia magisterskie na kierunku fizjoterapia. Skończyła także studia podyplomowe na warszawskiej AWF – kierunek Wczesna interwencja i wczesne wspomaganie rozwoju małego dziecka. Doświadczenie zdobywała w kilku poradniach i ośrodkach rehabilitacji dla dzieci. Pracuje głównie metodą NDT-Bobath, ale wykorzystuje także wiedzę zdobytą na szkoleniu z oceny globalnych wzorców ruchowych metodą Prechtla, kursie integracji sensorycznej oraz kinestiotapingu. Praca z maluchami nie jest łatwa, ale daje dużo satysfakcji i radości z każdego nowego osiągnięcia. Dla Pani Kasi ważne jest to, aby mały człowiek czuł się dobrze podczas terapii, gdyż najlepsze efekty można osiągnąć podążając za dzieckiem. Stara się także angażować rodziców, aby w domu kontynuowali terapię poprzez odpowiednią pielęgnację i zabawę.
Terapia NDT-Bobath może być stosowana u wcześniaków, niemowląt i dzieci już od pierwszych dni życia. Ma na celu normalizację napięcia mięśniowego, wygaszanie nieprawidłowych odruchów oraz wyzwalanie ruchów jak najbardziej zbliżonych do prawidłowych. Dziecko z pomocą terapeuty zdobywa nowe doświadczenia czuciowo-ruchowe i może wykorzystać je w dalszym rozwoju.[/vc_column_text] -
Mgr Katarzyna Wędrowska
Zajęcia rewalidacyjne (kompensacyjne)
Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych uwzględniające indywidualne potrzeby rozwojowe uczniów niepełnosprawnych.
Terapia pedagogiczna z oligofrenopedagogiką, w zakres której wchodzi rewalidacja indywidualna, kształtowanie kreatywności u uczniów z trudnościami rozwojowymi.
Efektywna Nauka z elementami Szybkiego Czytania to ogromne wsparcie dzieci na początku ścieżki edukacyjnej.
Okres przedszkolny i szkolny, to niezwykły czas w życiu dziecka, w tym wieku dysponuje ono ogromnym potencjałem do naturalnego i mimowolnego uczenia się przez zabawę. Jest bardzo chłonne i otwarte na nowe informacje. Uczy się szybciej niż niejeden dorosły, dlatego jego mózg w tym okresie powinien być wszechstronnie stymulowany.
To doskonały czas na rozpoczęcie zabawy w czytanie oraz wyrabianie nawyków dobrego i sprawnego nabywania nowych umiejętności. Jak wiadomo – Czego Jaś się nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał. Mam sentyment do tego imienia z racji posiadania syna Jana:).
Najbardziej komfortowo w szkole czują się dzieci, które potrafią czytać, znają litery, liczą, potrafią skoncentrować się na zadaniu, mają dobrą lub wyćwiczoną pamięć. Postrzegane są przez środowisko jako zdolne, inteligentne, błyskotliwe.
Dlatego początek edukacji to doskonały czas na wyrabianie nawyków dobrego i sprawnego uczenia się!
Rodzicu, Twoje dziecko polubi się uczyć, dowie się, jak to robić. Szybkie i efektywne metody zapamiętywania nowych treści, z pewnością ułatwią mu przyswajanie nowych wiadomości. To bardzo cenne również dlatego, że dzieci, które lubią i potrafią sprawnie czytać, zwykle dobrze radzą sobie w szkole. Pracuję metodami Zaangażowania Emocjonalnego oraz Pedagogiką Zabawy w oparciu o min, KLANZĘ.
W czasie zajęć dyskutujemy o przeczytanych materiałach, dzieci rozmawiają też o samym czytaniu. Dzięki temu chętniej sięgają po książki i dostrzegają korzyść z czytania w prawdziwym świecie. A to przekłada się na lepiej rozwiniętą wyobraźnię, pamięć i koncentrację. Dziecko, które odnosi sukcesy w czytaniu, mniej stresuje się szkołą. Czytanie rozwija pamięć i myślenie. Oczytane dziecko dysponuje większą wiedzą i lepszą elokwencją, ma bogatsze słownictwo i pisze bardziej oryginalne wypracowania. Sprawnie czytające pociechy lepiej radzą sobie z zastosowaniem zasad ortografii.[/vc_column_text]
-
Mgr Hanna Kamińska
Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w przedszkolu i szkole, jako nauczyciel i logopeda. Pracowała w przedszkolu terapeutycznym dla dzieci autystycznych; na turnusach rehabilitacyjnych z dziećmi ze spektrum i z zespołem Downa. Poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach, webinariach i warsztatach.[/vc_column_text]
-
Mgr Edyta Kalinowska
Jest certyfikowanym diagnostą i terapeutą Biofeecback EEG i z sukcesami prowadzi terapię pacjentów tą metodą w INSPIRACJI. „Najpiękniejsze i najważniejsze, co może usłyszeć terapeuta, to to, że jego działania przynoszą poprawę dotychczasowej sytuacji klienta.”
-
Mgr Dobromiła Sawicka
Pani Dobromiła zamiłowanie do pracy z dziećmi wyniosła z domu rodzinnego. Pochodzi z rodziny nauczycielskiej. Determinację do pracy z dziećmi pokazuje jej ścieżka edukacyjna. Ukończyła Studium Nauczycielskie (wychowanie przedszkolne) i studia na wydziale pedagogicznym Uniwersytetu Szczecińskiego (pedagogika wczesnoszkolna). Podyplomowo studiowała logopedię i neurologopedię. Pani Dobromiła jest także specjalistą Wczesnego Wspomagania Rozwoju. Jest logopedą i neurologopedą oraz nauczycielem wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Pracowała jako nauczyciel wychowania przedszkolnego. Przez 2 lata pracowała jako nauczyciel w grupie dzieci z obciążeniami genetycznymi i jako pedagog wspomagający logopedę przedszkolnego w Przedszkolu Specjalnym w Bonn (Niemcy). Prowadząc własną działalność, współpracowała z placówkami przedszkolnymi w zakresie profilaktyki, diagnozy, terapii logopedycznej dzieci w wieku 2-7 lat, obejmowała opieką neurologopedyczną pacjentów z rozszczepem podniebienia w ramach współpracy z Fundacją Rozszczepowe Marzenia. Z pacjentami dorosłymi z chorobami neurologicznymi prowadziła terapię neurologopedyczną szpitalną i kontynuującą. Zdolności pedagogiczne i umiejętność pracy z dziećmi o różnorodnych potrzebach edukacyjnych sprawiają, że Pani Dobromiła szybko nawiązuje wspaniały kontakt terapeutyczny ze swoimi pacjentami.
W Poradni INSPIRACJA zajmuje się profilaktyką wad wymowy, diagnostyką i leczeniem wad wymowy. Prowadzi terapię neurologopedyczną z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy i zaburzeniami rozwoju mowy oraz z dziećmi wymagającymi wsparcia rozwojowego. Wykorzystuje elementy logorytmiki w codziennej terapii indywidualnej i grupowej.
-
Mgr Anna Okrutna
-
Mgr Aleksandra Gawrońska
W Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie ukończyłam studia licencjackie z zakresu pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Studia magisterskie z zakresu pedagogiki specjalnej ukończyłam na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. W Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej ukończyłam dwustopniowy kurs z zakresu terapii i diagnozy Integracji Sensorycznej. Nadal podnoszę swoje kwalifikacje- obecnie szkolę się wg metody MNRI w Międzynarodowym Instytucie dr Svietłany Masgutowej. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam pracując m. in. w szkole podstawowej i przedszkolu. Prywatnie jestem mamą dwóch wspaniałych chłopców. Zarówno w pracy zawodowej jak i w relacjach z własnymi dziećmi kieruję się zasadą bliskości, podmiotowości i szacunku dla dziecka.
-
Mgr Agata Zielińska